Гарантійний період - це термін, під час якого клієнт, виявивши недолік товару, має право вимагати від продавця або виробника вжити заходів щодо усунення дефекту.
Гарантійні терміни товарів нашого магазину різні, в залежності від групи товарів, від 14 днів 2-х років.
Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли через порушення покупцем правил експлуатації.
З якого моменту починається гарантія? З передачі товару споживачеві, якщо у договорі немає уточнення; якщо немає можливості встановити день покупки, гарантія йде з моменту виготовлення; на сезонні товари гарантія йде з початку сезону; При замовленні товару з інтернет-магазину гарантія починається з дня доставки.
Обслуговування по гарантії включає:
- усунення недоліків товару в сертифікованих сервісних центрах;
- обмін на аналогічний товар без доплати;
- обмін на подібний товар із доплатою;
- повернення товару та перерахування коштів на рахунок покупця.